بیمه سطح تحصیلی

بیمه سطح تحصیلی برای کمک به دانش آموزان و والدین آنها جهت جلو گیری از افت سطح تحصیلی در دوران پسا کرونا طراحی شده است .
دانش آموزان در دوران کرونا به دلیل مشکلات زیر ساختی و عدم آشنایی با سیستم های مدرن آموزش الکترونیکی در مدارس ، بیش از ۳ سال از آموزش منسجم و استاندارد بی بهره بوده اند و لذا فرایند یادگیری ممکن است در بعضی از مدارس به خوبی اتفاق نیوفتاده باشد.
با بازگشایی مدارس و شروع آموزش های حضوری، این عزیزان بدلیل مسلط نبودن به مطالب سال های گذشته از یادگیری دروس جدید بازمانده و دچار افت تحصیلی در آن درس می گردند.
این افت تحصیلی در صورتی که در ابتدای سال شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام نگردد، طی سال باقی مانده و در سال های تحصیلی بعدی همچنان گریبانگیر دانش آموزان و خانواده ها می گردد
"این تجربه در مناطقی که به دلیل اتفاقات و بروزحوادث طبیعی در طی یک سال تحصیلی ، فرایند آموزش با اختلال مواجه شده و روند استاندارد آن طی نشده ، به وضوح دیده شده است . "
حال گروه آموزشی اپتیچ با توجه به تجربه ۲۰ ساله در آموزش و با عنایت به فعالیت های انجام داده در مناطقی که با حوادث طبیعی رو برو بوده اند مانند : زلزله کرمانشاه ، سیل کردستان ، سیل سیستان و... جهت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان اقدام به طراحی این سیستم آموزشی نموده است.
بیمه سطح تحصیلی ، دانش آموزان را بوسیله آزمون های ورودی و مستمر دائما تحت کنترل قرار داده و به محض مشاهده کوچکترین ضعف و افت تحصیلی در هر درس ، نسبت به اطلاع رسانی به دانش آموزان و والدین آنها و نیز انجام  اقدامات اصلاحی جهت ترمیم و تقویت این نقاط اقدام می نماید.
دانش آموزان با توجه به سطح تحصیلیشان از امکان کلاس های رفع اشکال عمومی و خصوصی ، محتوای های آموزشی استاندارد و مشاوره های تخصصی برخوردار می گردند.
شهریه یکساله این طرح برای هر دانش آموز مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد که هنگام ثبت نام اخذ می گردد.
در صورتی که دانش آموز بطور منظم در فعالیت های تعیین شده شرکت نموده و از توصیه های مشاورین و همکاران سایت استفاده نماید. ولیکن در پایان سال افت تحصیلی همچنان باقی مانده باشد مبلغ شهریه عودت میگردد.

هم اکنون ثبت نام کنید